Recent comments

Friss Hírek

Seedorf: Megérdemelt győzelem

A Cagliari elleni győzelmet követően Seedorf, Kaká és Pazzini is megszólalt. 


CLARENCE SEEDORF: “A csapat megérdemelte a győzelmet, hisz nagyon sok helyzetet alakítottunk ki. Mondtam Mariónak, hogy számíthat rám, a támogatásomra és a segítségemre. Honda jól játszott és ezt neki is elmondtam. Ő a jobb oldalon játszik, már sok mérkőzését láttam, amikor ebben a pozícióban szerepelt. Egyre jobb lesz, még csak most érkezett és örülök, amit eddig a csapatért tett. Az első félidőben sok helyzetünk volt. A Cagliari egy veszélyes csapat és a vezetés megszerzését követően nem akartak kockáztatni. Nem hiszem, hogy azért találtunk be az ellenfél kapujába, mert fáradtak voltak, hanem mert nyomás alá helyeztük őket”.
 
RICARDO KAKÁ: “Ez egy nehéz mérkőzés volt és egy jó teszt. Az első félidőben három-négy alkalommal is előnyt szerezhettünk volna. A három pont a fontos, és ez a második győzelmünk. Felfelé haladunk a bajnokságban és boldogok vagyunk. Követjük Seedorf utasításait és azt csináljuk, amit mond. A félidőben mondottakkal segített bennünket a győzelem megszerzésében. Ez egy jó jel a jövőre nézve. Most három hét kemény munka vár ránk. Honda technikailag nagyon tehetséges és a mérkőzés végén keményen harcolt. Pazzini mindig keményen edz és nagyon koncentrált. A Sassuolo elleni meccsen balszerencsés volt, de most a góljával hozzásegített bennünket a győzelem megszerzéséhez”.

GIAMPAOLO PAZZINI: “Ez egy nagyszerű nap nekem és a csapatnak. Boldog vagyok, már alig vártam, hogy pályára léphessek és ez egy fontos gól volt mindenki számára. Az elmúlt pár hónapban minden hiányzott: a csapat, az edzések, az öltözői hangulat. Csak játszani akartam. Keddtől kezdve szeretnénk kiküszöbölni a hibáinkat. Nyertünk és boldogak vagyunk”.

forrás: acmilan.hu