Recent comments

Friss Hírek

Bastos: Garcia nagyon fontos számomra

Michel Bastos elismerte, Rudi Garcia hatalmas szerepet játszott abban, hogy fél évre a Romához igazolt.



"Mióta távoztam a Lilletől, azóta folyamatosan kapcsolatban voltam vele. Mindig nagyon sokat jelentett nekem, Garcia nagyon fontos számomra és az a tény, hogy ő a Roma edzője, nagyban befolyásolta a döntésemet. Szeretnék jó pár évet itt maradni."- nyilatkozta Bastos a bemutatása alkalmával.

"Ami a szurkolókat illeti, a Juventus elleni meccsen fantasztikusak voltak. Látszik, hogy megőrülnek a futballért, amit mi brazilok különösen szeretünk. Hogy mi a posztom? Tudok játszani hátvédet, középpályást, de akár támadót is. Játszani akarok és nyerni valamit ezzel a csapattal. Azért jöttem, hogy segítsek, egyelőre nem tudom, hogy hol fogok játszani, majd az edző eldönti. Azon dolgozom, hogy újra 100%-os edzettségi állapotban legyek, amihez nagyjából 10 nap kell."

"A derbi? Mindkét csapat számára különleges meccs és tudom, hogy mit várnak el ilyenkor, én pedig készen állok rá. Folytatnunk kell a folyamatos fejlődést, hogy az eddigi remek szezon a végén is az legyen és meg kell próbálni a Juventusszal szembeni nagy különbséget ledolgozni." 


forrás: asroma.hu