Recent comments

Friss Hírek

Milan: Essient hivatalosan is bemutatták

Kedd délután sajtótájékoztatón mutatták be a csapat legújabb szerzeményét, Michael Essient, aki a 15-ös mezszámot választotta.




Szeretnék köszönetet mondani és nagyon örülök, hogy csatlakozhattam a Milanhoz. Itt van a legjobb barátom, Sulley Muntari és már régóta ismerem. Továbbá Ricardo Kaká is itt van, akivel az előző szezonban együtt játszottam a Real Madridban. Alig várom, hogy a csapattal edzhessek”.
 
„A barátaimnak elmondtam, hogy még a visszavonulásom előtt szeretnék ebben a csapatban játszani és megvalósítani az álmaimat. Könnyű volt a döntés, miután beszéltem Clarence-szel. Sok lehetőség lett volna, de Clarence megkönnyítette a döntést. Régóta ismerem Seedorfot, akivel egy jótékonysági mérkőzésen, Ghánában beszéltem”.

„A Milan mindig trófeákért játszik így tudom, hogy egy nagy klubhoz érkeztem. A 15-ös mezszámot választottam. Készen állok a játékra. Keményen kell dolgoznom, hogy az edző mellettem tegye le a voksát. Már alig várom, hogy játszhassak a csapattársaimmal. Izgatott vagyok, hogy a Bajnokok Ligájában is játszhatok, hisz a Chelsea-nél nem volt erre lehetőségem. Néhányszor játszottam az Atletico Madrid ellen és a jelenlegi játékosokkal meg tudjuk nyerni a mérkőzést. Azért igazoltam ide, mert mindig kedveltem a Milant. Sok olasz labdarúgó mérkőzést láttam. Tudom, hogy itt Olaszországban a hangulat a stadionokban más, de ez nem aggaszt. Én csak játszani szeretnék, nem gond, ha a stadion üres”.

„A világbajnokság? Az edző dönti el, hogy játszok-e. Ha a csapatnak jó, akkor nekem is. Remélem, hogy mehetek a brazíliai világbajnokságra. Szeretnék játszani a vb-n a hazám válogatottjával. Nehéz lesz, de a futballban bármi megtörténhet. Majd meglátjuk, mi történik”.

forrás: acmilan.hu