Recent comments

Friss Hírek

Juventus: Pirlo és Vidal marad

A Juventus játékmesterét tegnap este az év játékosának választották Olaszországban, s a középpályás az díjátadó rendezvényen válaszolt az újságírói kérdésekre.


"Ez a kitüntetés fontos, s csak még értékesebbé teszi, hogy a kollégáim szavaztak rám, s ez a létező legjobb kitüntetés egy játékos számára." - nyilatkozta Pirlo.

"Hogy mennyire értékes? Azt gondolom, hogy ez a legcsodálatosabb dolog, hiszen ugyanazt a munkát végzik mint én, s jól látják, hogy mit nyújtok a pályán, így még nagyobb büszkeséggel tölt el ez a kitüntetés."

Andrea Pirlo szerződése nyáron jár le a Juventusszal, azonban a legújabb hírek szerint hamarosan újabb két évre szóló kontraktust írhat majd alá a klubbal.

"Maradok-e a Juvánál? Igen, igen." - adott tömör és lényegre törő választ a Juventus középpályása.

A Juventus talán legértékesebb ékköve, Adturo Vidal a közelmúltban új, 2017-ig érvényes szerződést írt alá a torinói klubbal, azonban számos európai élklub megfigyelés alatt tartja a chilei játékost. A tegnapi eseményen Vidal is a díjazottak között volt, s természetesen bekerült a szezon álomcsapatába is.

"Igen, való igaz, hogy tavaly én voltam a Juve legeredményesebb góllövője. Boldog vagyok, hogy tíz gólt lőhettem, hiszen ez fontos a csapat számára. Hálás vagyok a csapattársaimnak, mert nagyon sokat segítettek abba, hogy ennyi gólt szerezhessek."

"Mennyire fontos a versenyhelyzet a pályán? Ez jelent mindent. Ez az, amiért zsinórban megnyertünk két bajnoki címet, s most egy kicsit közelebb kerültünk a harmadikhoz is."

"Esélyesek vagyunk-e? Nem, nem, még sok munka vár ránk."

"Maradok-e Torinóban? Igen, ez egészen biztos."

forrás: juventuz.blog.hu