Recent comments

Friss Hírek

Milan: Honda landolt, szurkolók százai fogadták

Megérkezett Milánóba Honda Keiszuke, az olasz élvonalbeli AC Milan ingyen érkező téli szerzeménye.


A japán játékost szurkolók és újságírók százai fogadták a reptéren, a nevével ellátott 10-es Milan-mezből pedig állítólag már több mint ezret eladtak a klub hivatalos boltjában.

A Naritából érkező repülőgép szombaton landolt Milánóban, ahol több száz újságíró és szurkoló várta a japán Hondát. Mint ismert, a középpályás szerződése decemberben lejárt az orosz CSZKA Moszkvánál, így a Milan ingyen igazolhatta le.

„Boldog és izgatott vagyok, hogy itt lehetek – mondta Honda érkezésekor. – Készen állok a játékra, a repülőn alaposan kialudtam magam, alig várom, hogy megismerjem az új csapattársaimat. Úgy vélem, sokat tehetek hozzá a csapat játékához. Régóta vártam erre a lehetőségre, egy álmom vált valóra azzal, hogy a számomra mindig is legendás klub hírében álló Milanhoz kerültem.”

Honda azt is elmondta, hogy érkezése előtt egy Inter-játékost faggatott a milánói életről, sajátosságokról.

„Beszéltem Milánóról Nagatomóval, aki jó barátom. A futball az életem, remélem, jól fog menni a játék. Bármilyen poszton képes vagyok játszani, ugyanúgy szeretek gólt lőni, mint előkészíteni. Szívem szerint a támadóegységben szeretnék lehetőséget kapni, de igazából mindegy, hol, csak legyek a pályán.”

Honda a hétfői, Atalanta elleni bajnokit még a lelátóról tekinti meg, szerdán hivatalosan is bemutatják, s jövő héten, a Sassuolo ellen akár már pályára is léphet.


forrás: NSO