Recent comments

Friss Hírek

Immobile: A jövőm nem csak rajtam múlik

Ciro Immobile jelenleg jól érzi magát a Torinónál, de nem zárta ki annak a lehetőségét, hogy a jövőben csatlakozzon a Juventushoz.


Az olasz támadó a két rivális torinói klub közös tulajdonában van és idén remek idényt fut a Granata színeiben, ugyanis a szezon felénél, már tíz  gólnál jár.

“Minden játékos a Világbajnokságról álmodik, de először a Torinóval kell elérnünk a céljainkat. Hogy kijuthatunk-e az európai kupaporondra? Először be kell biztosítanunk magunkat, aztán meglátjuk meddig jutunk.” – nyilatkozta Immobile a Tuttosportnak.

“A szurkolók ambiciózusak és ez jó dolog, de senki sem tudja megjósolni a jövőt. Ami az én jövőmet illeti, nem titok, hogy ez nem csak rajtam múlik. Mindenki tudja, hogy a Juventus birtokolja a játékjogom másik felét, így a jövőmről hárman fogunk értekezni, de csak ha eljön az ideje.”

“Jelenleg csak arra gondolok, hogy mi a legjobb a Torinónak. Elismerem, hogy eleinte ideges voltam, mert nem tudtam, hogy a Granata szurkolói miként fogadnak majd engem, de a kezdetektől fogva otthon éreztem magam. Fantasztikus szurkolóink vannak.”

forrás: Juventusfc.hu