Recent comments

Friss Hírek

Zanetti: Megértettük Mourinho üzenetét, ezért voltunk sikeresek

Javier Zanetti, az Internazionale játékosa jól ismeri José Mourinhót.




A portugál két szezonon keresztül dolgozott együtt a 39 esztendős argentin legendával. A 145-szörös válogatott védő elmondta, a "Special One-t" nem izgatta különösebben, ha egy nagynevű játékost kellett kihagynia az együttesből.

"Nem rendelkezem ismeretekkel arról, amit a Real Madrid öltözőjében történik, én csak az Internél szerzett tapasztalataimról tudok beszélni" - nyilatkozta a fekete-kékek néhány napja súlyos sérült szenvedett ikonja a Radio Marcának. "Én voltam a csapatkapitány, ő pedig mindig olyan edző volt, aki a csapat javaira gondolt. Nevezhetik őt, ahogy akarják, Mourinho azt akarta elérni, hogy a csapata működjön. Ha egy nagynevű játékost kellett kihagynia az együttesből nem törődött vele, megtette. Azokat játszatta, akik a legjobb formában voltak az adott pillanatban, és akik mindig bizonyítottak neki. Az Internél azért értük el azt, amit, mert mindannyian megértettük az üzenetet."

Az 50 esztendős portugál szakember 2010-ben távozott a milánóiaktól, Zanetti azonban ennek ellenére szép emlékeket őriz róla.

"Nagyon jó kapcsolatom volt Joséval. A búcsú szomorú volt, ahogy a megnyert Bajnokok Ligája-döntő után távozott. Mindannyiunk számára nagy pofon volt, amikor úgy döntött, hogy a Real Madridnál folytatja pályafutását. Szerettünk vele dolgozni, ugyanakkor megértettük, hogy kihívásra vágyott egy másik országban. Az emberi értékeiről pedig annyit, hogy a mostani sérülésem után az elsők között telefonált és érdeklődött az állapotomról. Azt mondta, ismer engem, ezért nem kételkedik a problémamentes visszatérésemben. Én egyelőre csak a teljes gyógyulásra gondolok, aztán meglátom, hogyan érzem magam. A sérülés előtt már gondoltam rá, hogy még egy évet vállalok, remélem, hogy a testem megengedi ezt nekem. Az életben mindig szerencsém volt, kiváltságosnak mondhatom magam. Azzal a szándékkal végzem a munkám, hogy futballozzak, amíg csak bírok, és utána se szakadjak el az Intertől."

forrás: hatharom.com