Recent comments

Friss Hírek

Thiago Silva: A szurkolók mindig a szívemben lesznek

Thiago Silva, a francia bajnokságban szereplő Paris Saint-Germain védője elárulta, hiányzik neki a Milan és egy napon szeretne visszatérni a csapathoz.


Thiago Silva elárulta, sajnálja hogy távoznia kellett a Milanból. Mint ismert, a brazil hátvédnek a klub anyagi helyzete miatt kellett lecserélni a piros-fekete mezt.
 
“PSG-be való igazolásom? Boldog vagyok itt Párizsban, bár sajnálom, hogy el kellett hagynom a Milant. A Milan szurkolói mindig előkelő helyet foglalnak el a szívemben.

Szeretnék-e visszatérni a Milanhoz? Igen, ez nagyszerű lenne. Hiányzik minden, amit már pályafutásom alatt átéltem, hiányzik a Fluminense és a Milan is” – mondta Silva.

“Még mindig emlékszem, amikor az első alkalommal beléptem a San Siro stadionba. A nézőtérről tekintettem meg a Fiorentina elleni mérkőzést, még 2009 januárjában. Pato góljával végül nyert a csapat. Ettől a pillanattól kezdve részese szerettem volna lenni a Milan történelmének, de végül csak 3 évig játszottam ott” – fejezte be Silva.

A brazil válogatott középhátvéd 10 millió euróért igazolt a Milanhoz a brazil Fluminensetől, majd 2012. nyarán ennek négyszereséért szerződött Párizsba.

forrás: acmilan.hu