Recent comments

Friss Hírek

Pazzini: Öröm a gólszerzés

A Catania elleni győzelem hőse Pazzini a meccs után nyilatkozott a MilanChannelnek.


Zanettiről: “A karrierje magáért beszél. Amikor egy ilyen játékost sérülten látsz az sajnálatos, főleg az olasz focira nézve. Játszottam vele, küldtem is neki egy üzenetet, amire rögtön válaszolt. Remélem nagyon hamar felépül, ő a kapitány, szeretném őt a pályán látni.”

Góljáról: “Nagyon boldog vagyok, mindenki számára fontos volt. Fontos gólt szereztem, amivel segíthettem a csapatomnak, de nincs még vége a bajnokságnak, harcolnunk kell a végsőkig.”

El Shaarawyról: “Stephan jól játszott. Normális dolog, hogy gólokat várnak tőle, ahogy egyre jobban fejlődik, de enélkül is jól teljesít. Nagyon fontos a karrierje ezen szakaszában az egyensúly. Nem szabad túl nagy terhet rakni rá az elmaradt gólokkal. Ha így folytatja, akkor hamarosan gólt fog szerezni.”

A góllövőlistáról: “Egy csatár akkor teljesít igazán jól, ha gólokat szerez. A Portanovás eset előtt jó formában voltam. Abba kellett hagynom a játékot, kicsit meg is törtem, de mára ez már a múlté.”

A pályán elfoglalt helyéről: “Center vagyok, de vannak olyan meccsek, amikor nem tudok semmit sem csinálni. Öröm a gólszerzés, de nem mindig olyan egyszerű ez.”

A becseréléséről: “Nagyon szerencsétlenek voltunk, 2-1-re vezetett az ellenfél. Tudtam, hogy meg tudjuk csinálni a fordítást, örülök, hogy ekkora lökést adtam a csapatnak. Amikor tanácsot adok főleg Niangnak, El Shaarawynak és De Scigliónak azt nagyon szívesen teszem. Tegnap is adtam egyet Stephannak, mert törődöm vele. Most még a fejlődés szakaszában van, de nemsokára már nincs szüksége a tanácsaimra.”

Allegriről és a neki szóló feliratról: “Jó volt látni. Nagyon fontos nekünk az edzőnk, neki köszönhetjük ezt a remek feltámadást de még így is rengeteg kritika éri őt, amit nem értek. Allegri egy remek edző, nagyon remélem, hogy hosszú ideig velünk marad.”


forrás: acmilan.hu