Recent comments

Friss Hírek

El Shaarawy: Hiányzik a gólszerzés

Stephan El Shaarawy eddig fantasztikus szezont tudhat maga mögött, és bár az utóbbi időben nem sikerült a hálóba találnia, de a fiatal olasz csatár hazai közönség előtt, a Roma elleni rangadón vetne véget gólcsendjének.


El Shaarawy a találkozó előtt veheti át az Ezüstlabdát, amelyet az olasz újságírók minden évben a pályán nyújtott teljesítmény elismeréseként, valamint a civil életben mutatott példamutató magatartásáért ítélnek oda.

”Igen, nagyon szeretnék ismét gólt szerezni, különösen egy ilyen fontos mérkőzésen, ami a Bajnokok Ligája indulásról dönt, ráadásul ez lesz az utolsó meccsünk hazai pályán ebben a szezonban,” – nyilatkozta El Shaarawy a Gazzetta dello Sportnak. ”Egy gól jelentené a cseresznyét a tortárra egy igen emlékezetes idény után. A Roma elleni rangadó nagyon fontos a számunkra, mert nem akarunk a Siena ellen egy döntő meccset játszani.”

”A szezon elején szinte elképzelhetetlen volt, hogy odaérjünk a harmadik helyre. Kár, hogy nem sikerült megszerezni a második helyet, de a Napoli igazán jól játszott. Mindenesetre boldogok vagyok a feltámadásunk miatt. A Romának három nagyszerű csatára van, akik már megmutatták, hogy mire képesek. Erik Lamela a szezon során csinál néhány nagyszerű dolgot,  Francesco Totti újra megmutatta, hogy mennyit ér, és  Pablo Daniel Osvaldo bebizonyította, hogy remek támadó.”

”Silvio Berlusconi kiváló kapcsolatot ápol velünk játékosokkal, és az edzőnkkel is. Massimiliano Allgeri már mondta, hogy beszéltek a héten, és a mérkőzés után megtudjuk, ha valamit megbeszéltek. A legnagyobb tisztelet és megbecsülés van kettőjük között. Allegri nagyszerű munkát végez. Teljesen rendben van, hogy a nyugodt munka érdekében csak akkor beszél velünk, ha már elértük a kitűzött célunkat, a harmadik helyet.”

”Galliani megvédett engem, ami büszkévé tesz engem. Sok gólt lőttem az szezon első felében, és tavasszal csak ez az egy dolog hiányzik. Szerencsére a csapatnak nem hiányoznak a góljaim, mert így is sok meccset nyertünk. Nem vagyok csalódott, mert az edzőm elégedett velem.”

”Áldozatot hoztam a csapat érdekében, és ezért nem csak a gólszerzés a feladatom. Edinson Cavani és Antonio Di Natale több gólt szereztek mint én, de ők nagyszerű játékosok, és én elégedett vagyok azzal, amit elértem. Soha nem gondoltam, hogy ennyi gólt szerzek majd, és ennyi mérkőzésen pályára léphetek. Hiányzik a gólszerzés, mert ez teszi boldoggá a csatárt, de sok gólhelyzetben is fontos szerepem volt, így nem mondhatom, hogy rosszul játszanék.”

”Természetesen lőhettem volna többet is, mint ahogy azt az elején tettem, de a 20 gól egy jó cél. Voltak olyan pillanatok, amikor egy labdaérintés is elég volt a gólhoz, míg máskor öt lehetőségből egyet sem tudtam kihasználni.”

”A legjobb és legrosszabb pillanatom a szezonban? Hihetetlen volt, amikor átvettem a vezetést a góllövőlistán. Erre egyáltalán nem számítottam az idény elején. Hatalmas érzés volt. A legszebb nap az volt, amikor az én két gólommal egyenlítettünk a Napoli vendégeként. Aztán jött egy kis visszaesés, ami mindenkivel előfordul a szezon során, de a legfontosabb, hogy ilyenkor ne add fel, és próbálj segíteni a csapatodon. Azonban az igazat megvallva fizikailag egy kicsit elfáradtam, és teljesen jogos döntés volt, hogy a kispadra kerültem. Ezek az edzőm döntései, és ezt el kell fogadnunk.”

”Például itt van a Pescara elleni meccs, ahol Robinho nagyszerűen játszott, így minden jól ment. Az egyetlen dolog, ami fontos, hogy folyamatosan nyerjünk, más nem számít. Nagyszerű barátság alakult ki Balotelli és köztem. Mario egy kedves ember, és sok tanáccsal lát el. Sokat segít nekem a pályán. Most is, amikor nem megy a gólszerzés, bátorít engem.”

”Balotelli mesélt nekem a Manchester Cityről? Jó dolog, hogy a külföldi nagy klubok érdeklődnek irántam, de soha nem beszéltem Mancinivel, és nem találkoztam senkivel sem. Mindig is azt mondtam, hogy boldog vagyok a Milanban, Ez egy nagy család, és már a kezdetektől fogva otthon éreztem magam itt. Remélem, hogy Balotellivel még hosszú ideig itt leszünk, és sosem beszélgettünk a Cityről.”

”A Konföderációs Kupa? Az egy nagyszerű sportesemény. Az olasz válogatott nagyon fontos a számomra. Nem vártam, hogy egyből debütálhatok majd a nemzeti csapatban. Azt tudtam, hogy bekerülhetek a csapatba, de ilyen gyorsan, már a szezon első hónapjában. Az edzések után sokat beszélgetek Cesare Prandellivel, mint ahogy Allegrivel is. Sok jó tanácsaot kaptam már. Általában a technikáról és a taktikáról beszélgetünk, és jó kapcsolat van köztünk.”

”A Fiorentina megtiltotta a Primavera csapatának a mohikán frizurát? Úgy gondolom, hogy az edző nem a hajviselet vagy az öltözködés alapján ítéli meg az játékost. Ha valakinek ilyen frizurája van és fülbevalót visel, de jó ember és játékos, akkor nem lehet probléma.”

forrás: acmilan.hu