Recent comments

Friss Hírek

Andreazzoli: Nekem nincs mit bizonyítanom

A Milan ellen készülő Roma mester szerint Walter Mazzari és Massimiliano Allegri is jók lennének a Roma kispadjára a következő szezonban.

 
Andreazzoli februárban, Zeman kirúgását követően vette át a Roma irányítását és azóta is folyamatosak a találgatások azzal kapcsolatban, hogy marad-e, vagy esetleg más valaki érkezik jövőre a csapat élére.

"Nekem nincs mit bizonyítanom. Az én koromban és az én eddigi munkásságommal meghagyom másoknak, hogy ítélkezzenek."- mondta Andreazzoli a sajtótájékoztatón.

"Az angol bukmékerek szerint én vagyok az esélyes a Roma kispadjára jövőre is, de én nem foglalkozom a véglegesítéssel, hiszen én csak a Roma alkalmazottja vagyok és azt a munkát végzem, amivel megbíztak."

"Soha senki nem kérdezte meg, hogy szeretnék-e maradni és most is azon dolgozom, hogy az igen rosszul kezdődött szezont megmentsem valamennyire és segítsek azoknak a játékosoknak talpra állni, akik sokat szenvedtek az idény során. Ez az egész nem az én problémám, én továbbra is arra összpontosítok, hogy megnyerjük a kupát."

"Allegri és Mazzari? Nagyon kedvelem őket és mindketten a példaképeim. Megmutatták már a tudásukat kis kluboknál is és elég szép tapasztalatot szedtek már össze. Szerintem mindketten jók lennének a Roma számára."

Biztosan nem lép pályára a Milan ellen Federico Balzaretti és Daniele De Rossi, miután mindketten sérültek és el sem utaztak a csapattal Milánóba.

A Milan elleni keret: Bradley, Burdisso, Castan, Destro, Dodo, Florenzi, Goicoechea, Lamela, Lobont, Lopez, Lucca, Marquinho, Marquinhos, Osvaldo, Perrotta, Piris, Pjanic, Romagnoli, Svedkauskas, Tachtsidis, Taddei, Torosidis, Totti 


forrás: asroma.hu