Recent comments

Friss Hírek

Balotelli: Örülök, hogy otthagytam Angliát

Cseppnyi honvágy sem él Anglia iránt Mario Balotelliben.


Pár hete még azt mondták az ismerősei, biztosan megbánja Mario Balotelli, hogy hátat fordított Angliának.

- Afféle fordított honvágyat emlegettek, amiből egy szó sem igaz – nyilatkozta Balotelli. – Elmondhatom, mindvégig magányosnak éreztem magam, amikor a Manchester City-ben futballoztam.


Bár a szakvezetés rendes volt vele, de a sajtó olykor pokollá tette az életét.

- Annyi marhaságot találtak ki rólam, hogy hihetetlen – folytatta az AC Milan támadója.


Mint megemlítette, az angol nőkkel semmi baja sem volt, az angol kocsikat kedvelte, hiszen máig pompásan érzi magát, ha egy gyors autóba ülhet, de az angol élet további szegmensei hidegen hagyták.


- Örülök, hogy eljöhettem onnan, örülök, hogy otthagytam Angliát!


forrás: Futballista.hu