Recent comments

Friss Hírek

Andreazzoli: Én véglegesíteném magam

Az utolsó mérkőzés előtti sajtótájékoztatón az újságírókat elsősorban Andreazzoli jövője érdekelte, miután a hírek szerint nyártól Allegri lesz a Roma edzője.


"Hogy megtalálták-e már az utódomat? Elfelejtették, hogy a Romának jelenleg van egy teljesértékű edzője?"- válaszolt Andreazzoli a kérdésekre.

"Eléggé unom folyamatosan ugyanazt ismételgetni, elégszer elmondtam már, hogy én véglegesíteném magam és ha látszana, hogy egyáltalán nem értek ahhoz, amit csinálok, akkor kirúgnám magam."

"Teljes mértékben világos elképzelésem van a jövőmet illetően. Szerintem nem volt ez a szezon annyira középszerű, hiszen voltak benne nagyon jó pillanatok is."

"Ami a vasárnapi ellenfelünket illeti, tiszteljük a Napolit és szerintem remek felkészülési meccs lesz a kupadöntő előtt. Persze nehéz lesz megtalálni az egyensúlyt Totti nélkül."

A Napoli elleni utolsó bajnokin biztosan nem lép majd pályára eltiltás miatt Francesco Totti, valamint sérülés miatt Federico Balzaretti, Daniele De Rossi és Maarten Stekelenburg, valamint nagy valószínűséggel Marquinhos.

A Napoli elleni keret: Bradley, Burdisso, Castan, Destro, Dodo, Florenzi, Goicoechea, Lamela, Lobont, Lopez, Lucca, Marquinho, Osvaldo, Perrotta, Piris, Pjanic, Romagnoli, Svedkauskas, Tachtsidis, Taddei, Torosidis 


forrás: asroma.hu