Recent comments

Friss Hírek

Juventus: Bemutatták Borriellot


Marco Borriellot a reggeli Vinovoban tartott sajtótájékoztató során mutatták be a nagyérdeműnek.A támadó kölcsönbe érkezett a Roma alakulatától, de az események alakulása miatt csak ma sikerült őt bemutatni.
Borriello, aki hét alkalommal lépett pályára az olasz válogatottban, első ízben átigazolásának körülményeiről beszélt.
„Itt létem elégedettséggel tölt el. Megtisztelő, hogy a klub lehetőséget adott nekem. Nagy tiszteletet kaptam a szurkolóktól és itt szeretném kijelenteni, hogy sohasem utasítottam el a Juventust.”
A megállapodás szerint a 29 esztendős futballista, egyelőre, csak az idény végéig szolgálja az Öreg Hölgyet, kinek ezután lehetősége lesz véglegesen megvásárolni az egykori Milan játékost. Borriellot feldobta az átigazolás.
„Szeretném megmutatni, hogy mire vagyok képes. Öt hónapom lesz arra, hogy meggyőzzem a klubot és a szurkolókat a képességeimről. Itt minden adott a jó szerepléshez.”
Borriello érkezésével újabb lehetősége lesz Antonio Conte vezetőedzőnek a támadó szekcióban és miután Quagliarella Leccében megsérült, így az új játékos pályára lépésére a vártnál hamarabb kerülhet sor. Borriello kijelentette, készen áll harcolni a kezdőcsapatba kerülésért.
„December 20-án kisebb erőnléti problémám volt, de úgy vélem, most már 100%-os vagyok. Ma, vagy holnap reggel már a többiekkel edzhetek. Harc a helyekért? A nagy csapatoknak nagy támadóik vannak. Természetesen van versengés. Érkezésemkor senkitől sem kaptam garanciát a kezdőcsapatot illetően. Szeretnék a csapat erősségévé válni.”
A támadó a 23-as mezszámot fogja viselni, ezen felül szeretne majd visszatérni az azzurrihoz – de most csak az előtte álló feladatra összpontosít.
„Egyszerre csak egy lépést tegyünk. Először is remélem, sikerül átvennem a csapat mentalitását – azt az erős mentalitást, melyet vasárnap is láttam. Ezután foglalkozhatunk a válogatottal. Egy évvel ezelőtt még kezdő voltam Észak-Írország ellen, Németország ellen pedig egy félidőt játszottam. Pontosan egy évvel ezelőtt. Remélem, behívnak majd.”
juventushungary.hu