Recent comments

Friss Hírek

Giovinco: A Parmánál maradok


Sebastian Giovinco januárban biztosan nem tér vissza a Juventus együtteséhez, ezt a játékos jelentette ki legutóbbi nyilatkozatában. Mint ismert, a futballista jelenleg a Juventus és a Parma tulajdonát képezi.
„A Juventus vissza akar hívni? Egy dolog biztos: a Parmánál maradok.”, mondta Giovinco a Mediaset Premium-nak. „Azért választottam ezt a klubot, mert már az elejétől kezdve meg akartak szerezni.”
Az Atom Anti nem rejtette véka alá bianconerivel kapcsolatos frusztrációját.
„A Juve szurkolókról csak jókat tudok mondani, ők voltak az egyetlenek, akik szurkoltak nekem és igyekeztek megakadályozni a távozásomat. A Juventusnál sokat tanultam az olyan bajnokoktól, mint Alessandro Del Piero, de sohasem kaptam lehetőséget. Más utat választottak nekem, melyen, remélem, sokáig eljutok. Először a Juventus ellen dupláztam a Serie A-ban. Szóval számomra nem jelent problémát, ha ellenük kell pályára lépnem. Jól akarok teljesíteni, akárki is legyen az ellenfél.”
Az olasz válogatott játékos elmondta, az egyetlen probléma, amivel pályafutása során találkozott, az a magasságából fakadt.
„Folyamatosan téma a magasságom, ami ráadásul nagyon rosszul is érint. Az évek során megtanultam nem foglalkozni vele.”
juventushungary.hu