Recent comments

Friss Hírek

Borriello: A Juventusnak nem lehet nemet mondani


„Megtisztelő, hogy itt lehetek.”, mondta Borriello a Juventus Channelnek. „Nagy elismerés ez a világ egyik legprominensebb csapatától és már nagyon izgatott vagyok.”
Borriellot ezután Antonio Conte csapatáról kérdezték, mely, az európai él bajnokságokat tekintve, az egyetlen veretlen alakulat.
„Egy kiegyensúlyozott, harcos, masszív, és sikerre éhes csapatról van szó, mely mindig nagy iramban játszik. Nagyon megleptek és remélem, hogy én is kamatoztatni tudom majd a képességeimet. Hamar át fogom venni a csapat mentalitását és azt fogom tenni, amihez a legjobban értek. Nem akarok célokról beszélni, de annyit mondhatok, hogy mindig a maximumra hajtok. Beszéltünk telefonon, de a taktikai szerepkörömről nem esett szó. Őt most csak a Lecce elleni mérkőzés érdekli. Január 9-én fogunk találkozni, akkor majd beszélünk erről. Klub, vagy válogatott szinten majdnem minden játékossal játszottam már. Mirko Vuciniccal a Roma-ban, míg Andrea Pirloval a Milanban. Gyakran smseztem Giorgio Chiellinivel, Simone Pepevel, és Pirloval.”
Borriello 2010 nyarán majdnem a Juventushoz szerződött, ám ő végül a Roma csapatát választotta.
„El kell mondanom a szurkolóknak, hogy sohasem fordultam el a Juventustól, mert a Juventus egy olyan klub, melynek nem lehet nemet mondani. Csupán annyit mondhatok, hogy inkább a konkrét érdeklődést választottam és a Milannal sohasem volt semmilyen megállapodás, tehát nem utasítottam el a Juventust. Ennél többet nem akarok mondani a szurkolóknak, mert a tettek többet érnek a szavaknál. Jobb szeretnék a pályán bizonyítani és a lehető legjobban megbecsülni ezt a mezt.”
juventushungary.hu