Recent comments

Friss Hírek

Reja: Először nem akartam válaszolni Lotitónak

Az újév első olasz bajnoki fordulójának zárómeccsén az új edzővel felálló Lazio az Intert fogadta: Edy Reja visszatérése jól sikerült a római kispadra, míg Walter Mazzarri nem csak játékosaira volt mérges.

 
“Az eredmény miatt megnyugodhatunk, de jobbnak kell lennünk.” – kezdte nyilatkozatát a Lazio régi-új edzője, Edy Reja.

” Tudtuk, hogy nem vagyunk jó fizikai állapotban, ezt vártuk a mérkőzéstől. Nem tehetjük meg, hogy előre tekintünk, mert ma nem játszottunk jól, mert nagyon görcsösek voltunk. Ez a csapat többet tud, ez az eredmény megnyugtathat bennünket, de az egyéni teljesítmények sokkal jobbak lehetnek. Lulics és Candreva még többre lehetnek képesek, Ledesma több poszton is kiemelkedő teljesítményre képes. Dias és Biava remek állapotban vannak, a szememben a legerősebbek a bajnokságban, az egyik legjobb páros lehet.” – méltatta védőit Reja.

A Lazio edzője arra is kitért, hogy hogyan sikerült megegyeznie a klub elnökével, Claudio Lotitóval:

” Lotito és Tare első két megkeresésére nem is válaszoltam, mert nem akartam válaszolni. Majd elgondolkoztam, hogy ez nem helyes. Jól megvoltam otthon, problémák nélkül (nevet). 15 évesen már ott voltam a pályákon, és most, 68 évesen csúnya lett volna befejezni: van még tennivalóm. 2-3 éve De Laurentiisen keresztül volt egy külföldi lehetőségem is, de végül nem sikerült megegyezni, visszatértem Formellóba, ahol nagyszerű közeg fogadott.” – mondta el Reja.

forrás: azzurri.co.hu