Recent comments

Friss Hírek

Pogba: Zidane, Trezeguet és Nedved jelenti számomra a Juventust

A Juventus ifjú francia középpályása, Paul Pogba hosszú interjúban mesélt a családjáról, eddigi pályafutásáról, az olasz labdarúgásról és jelenlegi klubjáról.


"A testvéreim szintén labdarúgók. Florentin a Saint-Étienne csapatánál, Mathias a Crewe Alexandrában szerepel, míg édesapám szeretett volna előbb játékos lenni, majd edzővé válni." - nyilatkozta Pogba a La Repubblicanak.

"Úgy nőttem fel, hogy videofelvételeket néztem Peléről, Diego Maradonáról és Jean-Pierre Papinről. Tetszett az ereje és az agresszivitása. Szeretném kihangsúlyozni, hogy a családom nagy figyelmet fordított a tanulmányaimra is, s nem is voltam túl rossz az iskolában."

"Korán elhagytam a szülői házat, hogy futballozhassak, mégsem éreztem magányosnak magam. Állandóan hazatelefonáltam, hogy beszélhessek a családommal. Nem vagyok egy kemény fickó, s nem tartozom azok a játékosok közé, akik tele vannak tetoválva."

A beszélgetés során szó esett az AC Milan problémás támadójáról, Mario Balotelliről is, akit Pogba igyekezett védelmébe venni.

"Úgy gondolom, hogy sokat szenvedett, hiszen mindenkinek vannak sebei a gyerekkorából, amelyek soha sem gyógyulnak be, ha nem érzed, hogy eléggé szeretnének. Egy kis megértés igazán kijárna, mivel Balotellinek nehéz élete volt. Talán rossz fiúnak tűnhet, de ott mélyen egy jó emberről van szó. Amikor Manchesterben éltem, hasonló hajviseletünk volt, s néhányan összetévesztettek Balotellivel."

"Szeretek sokat olvasni, hogy megértsem a gyökereimet, hogy honnan jöttem és hogy ki vagyok. Csak a közelmúltban jártam először Guineában. Gyönyörű, de nehéz volt. Az emberek panaszkodnak errefelé, de nem veszik észre, hogy Afrika azon részeiben az égvilágon semmi sincsen. Nincsen víz, nincsen áram és nincsen étel sem. Ha Afrikában jársz, az megráz, ugyanakkor újraértékeled a dolgokat.

Pogba a Manchester United csapatánál vált ismertté, majd onnan érkezett Torinóba, így természetesen szó esett Alex Fergusonról és az Angliában töltött időszakról is.

forrás: juventuz.blog.hu