Recent comments

Friss Hírek

Allegri: Megérdemeltük a győzelmet

Jól kezdte az évet a csapat, az Atalanta ellen. 


A 3-0 után megszólalt többek között Allegri és Bryan Cristante is megszólalt.

“Boldog vagyok a győzelmet illetően. Megérdemeltük a győzelmet, annak ellenére, hogy a második félidő első 15 percében kicsit szenvedtünk. Gyengén védekeztünk, aztán két gólt is szereztünk. Cristante nagyszerűen teljesített és sokat fejlődött az elmúlt hónapokban. Nagyon tehetséges. Kaká kiválóan játszott és kétszer is betalált. A lehető legjobban kell befejeznünk a szezont és még hosszú út áll előttünk. Montolivo fájdalmat érzett tegnap, így inkább nem kockáztattam. Zapata vállával nem volt minden rendben, míg Balotellinek az elmúlt két napban kisebb láza volt, így úgy döntöttem, hogy a cserepadon fog kezdeni”


CRISTANTE: “Édesapám Kanadában dolgozott és innen származik a nevem. 14 évesen csatlakoztam a Milan ifjúsági akadémiájához és az összes korosztályos csapatban szerepeltem, most pedig itt vagyok a felnőtt csapatnál. Készen álltam a derbire, de az edző más döntést hozott. A lehető legkeményebben próbálok edzeni. Ez az, amit tehetek. A mérkőzés elején kiegyenlített volt a találkozó. Remélem, hogy a jövőben többet játszhatok. Azt teszem, amit az edző kér tőlem. Örömmel tölt el, hogy a klub úgy döntött, hogy maradok. Én csak továbbra is fejlődni akarok, a lehető leggyorsabban. Boldog vagyok a debütálásom miatt. Jó csapat vagyunk. Balotelli a mérkőzés előtt azt mondta, hogy maradjak nyugodt”

forrás: acmilan.hu