Recent comments

Friss Hírek

Thiago Silva: Olaszország az én igazi közegem

Afféle szerelem az, amit Thiago Silva érez az AC Milan iránt.


Bár a Paris SG-vel sem ér el éppen rossz eredményeket a brazil védő, Thiago Silva, ám azt vallja, mi ez ahhoz képest, ami Milánóval kapcsolatos érzéseit jelenti…

- Párizs csodás város, nagyszerű itt az élet, a PSG-vel  francia bajnokok lettünk, de én mégis kicsit boldogtalan vagyok – árulta el Thiago Silva.

– Amikor évekkel ezelőtt egy Milan-Fiorentina meccset láttam élőben a San Siróban, eldöntöttem, hogy életem végéig elkötelezem magam a milánói gárdához. Dehát a sors másként döntött, eladtak Párizsba akaratom ellenére.

Az a tervem, hogy mielőtt végleg abbahagyom a futballt, visszaszerződöm Milánóba. Olaszország az én igazi közegem, és az a város a boldogság netovábbja. 

forrás: Futballista.hu