Recent comments

Friss Hírek

Pirlo: Nem bánom, hogy elhagytam a Milant

Andrea Pirlo elmondása szerint a múltban közel állt ahhoz, hogy a Chelsea-be igazoljon, de az átigazolást a Milan elnöke, Silvio Berlusconi megakadályozta.


A 33 éves középpályás a Sky Sport Italiának adott interjújában mondta ezt, valamint arról is szót ejtett, hogy a Real Madrid is érdeklődött a szolgálatai iránt.

"Közel álltam a Chelsea-be és a Real-ba igazoláshoz is. Már meg is egyeztem a szerződésemről a londoni klubbal, de aztán Berlusconi közbelépett, így maradtam a Milannál."

Az irányító egy évtizedet töltött el az Ördögök játékosaként, mielőtt 2011 nyarán ingyen érkezett a Juventusba.

"Nem bánom, hogy elhagytam a Milant. Változásra volt szükségem, így a lehető legjobb dolog a távozás lehetett. Ez a Rossoneri részéről is jó döntés volt, ugyanis voltak más játékosaik az én posztomon. Boldog vagyok, hogy a Juventus ajánlatát fogadtam el."

Pirlo egyre közelebb van a karrierje végéhez, de bevallotta, hogy Antonio Conténak köszönhetően továbbra is a futballban maradhat.

"Taktikailag meglepett engem, valamint azzal is, ahogyan napi szinten dolgozik. Nagyon sokat tanultam tőle. Korábban nem akartam edző lenni, de most, azok után, amiket tanított nekem, akár még az is lehetek!"

Ha minden a tervek szerint alakul vasárnap, Pirlo sorozatban második Scudettóját fogja megszerezni a Juventus tagjaként.

forrás: Juventusfc.hu