Recent comments

Friss Hírek

Mazzarri: Új kihívást akartam

Walter Mazzarri, a Napoli vezetőedzője a vasárnap esti, AS Roma elleni bajnoki után bejelentette, hogy elhagyja a klubot.


"Ezt a döntést már korábban meghoztam. Köszönöm a elnöknek (Aurelio De Laurentiis) és Riccardo Bigon igazgatónak, hogy az utolsó percben is megpróbálták megváltoztatni az álláspontomat" - nyilatkozta a tréner.

"Már tavaly nyáron fontolóra vettem ezt, ezért nem hosszabbítottam, de emellett ott volt az is, hogy nem tudtam, hogyan fog alakulni a szezon."

"Ha jönnek ajánlatok, akkor értékelem azokat, de ha nem lesz meg a megfelelő adrenalin és motiváció ahhoz, hogy megcsináljam a feladatot, akkor inkább otthon maradok."

"A srácok hosszú ideje ismernek engem, és még Fabio Capello mondta azt korábban, hogy nehéz Olaszországban négy-öt évet egy klubnál tölteni. Meggyőződésem, hogy ha maradtam volna, a csapat egyes tagjaiban már nem lett volna meg ugyanaz a tűz."

"Igazán boldog vagyok azzal, amit elértem, s amilyen segítséget kaptam ehhez. Nápoly egy csodálatos hely, és a szurkolók számítanak a klub lelkének, de új kihívást akartam."

Az 51 esztendős Mazzarri 2009-ben került a Napoli kispadjára: hatodik, harmadik, ötödik, most pedig második helyre vezette a csapatot, amely tehát biztosan ott lesz a Bajnokok Ligája főtábláján.


forrás: Extrafoci.hu