Recent comments

Friss Hírek

Hamsík: Majdnem a Milanhoz igazoltam

A Napoli játékosa most elárulta, mennyire közel volt 2011-ben a Milanhoz, és hogy csak De Laurentiis és Mazzarri beszélték le a váltásról.




Akkoriban a Napoli éppen elvesztette a bajnokságot a Milannal szemben, és a Rossoneri boldogan vitte volna.
 
 „De Laurentiis és Mazzarri azt mondták, hiba, hogy el akarom hagyni őket.” – mondta Hamsík a Guerin Sportivo című lapnak. „Éppen elvesztettük a Scudettót.”

„Beszéltem az elnökkel, aztán Mazzarrival, és mindketten elmagyarázták, miért nem akarnak eladni. Azok alapján, amiket mondtak, nagy hiba lett volna elfogadni a Milan ajánlatát. Értékes tanács volt, mert most boldog vagyok Nápolyban. Épp most vettem egy házat, és itt az emberek  azért szeretnek, aki vagyok.”

A Napoli legutóbb 1990-ben nyerte meg a bajnokságot, azutén azonban hanyatlásba kezdett a klub, még a Serie C-be is lecsúsztak. 

A fellendülés viszonylag új, és Hamsík megosztotta velünk a legfontosabb részét:

„Mazzarri a titkos fegyver.  Ha rendkívüli eredményeket értünk el az elmúlt években, az főlg neki köszönhető. Nem hiszem, hogy távozik.”

forrás: azzurri.co.hu