Recent comments

Friss Hírek

Guidolin: Maradni fogok

Újra nyert az Udinese, ezzel pedig jelentős esélye van arra, hogy jövőre ismét európai kupasorozatban induljon.


Francesco Guidolin csapata rosszul kezdte a bajnokságot, ám a szezon második felében mutatott teljesítményével egészen az 5. helyig kúszott fel, és meg is tarthatja azt a szezon végeztével.

"Megint sikerült. Köszönhetően ennek a fantasztikus csapatnak, megint ott állunk Európa kapujában." - kezdte Francesco Guidolin az Atalanta elleni győzelem után.

Korábban felmerült, hogy Guidolin távozna Udinéből: ám az edző ezt egyértelműen cáfolta.


"Hallottam én is azokat a híreket, mi szerint távoznék a szezon végéről. Azonban én szeretem az ilyen kihívásokat, az ilyen csapatokat, így maradni fogok a szezont követően is. Persze a fociban sosem mondhatod azt, hogy soha, lehet, hogy holnap összeveszek valakivel, és mindennek vége, de az én jövőm itt van. Most így érzem." - mondta el a jövőjével kapcsolatban az Udinese edzője.

Nem csak Guidolin, hanem Di Natale miatt is aggódhatnak az udinei szurkolók: a gárda vezérét le kellett cserélni a 90. percben a hétvégi bajnokin, miután térdsérülést szenvedett.

" A kezdeti ijedtség után most már megnyugodtunk, nem olyan komoly a sérülés, mint elsőre kinézett. Remélem, hogy tényleg semmi komoly baja nincs Totónak, rosszabbra gondoltunk." - adta hírül Guidolin.


Az Udinese az Inter elleni idegenbeli meccsel zárja a szezont a hétvégén.

forrás: azzurri.co.hu