Recent comments

Friss Hírek

Di Natale: Sosem bántam meg, hogy visszautasítottam a Juventust

A Sky Sportnak adott hosszabb interjút Antonio Di Natale, aki több érdekes részletet is megosztott múltjával kapcsolatosan. 


A csatár beszámolt több olasz élklub érdeklődéséről is és külön kitért néhány csapattársa képességeire.

"Sosem bántam meg, hogy visszautasítottam a Juventust, remekül érzem magam itt és köszönettel tartozom a klubnak.

A Milant nem kosaraztam ki, Galliani nem keresett meg soha személyesen.

A Roma azonban érdeklődött irántam, amikor még Spalletti volt a tréner, de én inkább maradtam Udinében." - összegezte korábbi döntéseit a Zebrette legendája.

"Hogy később edzőként folytatnám?

Örömmel, de csak az utánpótlás korúakra szeretnék koncentrálni." - vetítette előre visszavonulását követő éveit a támadó, majd az újságírók kérésére két játékost is megnevezett, akik kivételes képességeikkel kiemelkedtek korábbi és jelenlegi társai közül.

"Muriel és Sanchez egyaránt fantasztikusak. A kolumbiaiból is igazi bajnok vált, már Sanchezén is túlnőtt játéka." - küldött nem minden napi bókot 22 éves csapattársának Di Natale.

forrás: azzurri.co.hu