Recent comments

Friss Hírek

Andreazzoli: Szerezhettünk volna több pontot is

A Roma a Napoli 2:1-es legyőzésével fejezte be az idei bajnokságot és már csak az Olasz Kupa döntője van hátra.


"Elég hullámzó szezon volt a mostani, de a csapat megmutatta, hogy tehetséges és erre büszke vagyok. Sikerült egy nagyon összetartó, baráti csapatot létrehoznunk, akik keményen dolgoznak. Szerettük volna győzelemmel zárni a bajnokságot, növelni a pontjaink számát és egy kis önbizalmat szerezni a kupadöntő előtt. Most itt a lehetőség arra is, hogy elemezzük a munkámat, ami szerintem több mint tiszteletreméltó."- nyilatkozta Andreazzoli.

"A tabellára nézve nincs mit sajnálnunk, az irányításom alatt a csapat 16 meccset játszott, ebből 9-et megnyert, 2 nagyon rosszul sikerült és volt néhány, ahol nem sikerült úgy szerepelni, ahogy szerettünk volna. Szerezhettünk volna több pontot is és persze ha mind a 16 meccset megnyerjük, akkor teljesen máshol végzünk. Az elmúlt hónapokban a szakmai stáb és én nagyon kemény munkát végeztünk, nem sokat aludtunk, mindent beleadtunk és elégedettek lehetünk azzal, amit végül elértünk."

"Hogy szeretnék-e Allegrivel dolgozni? Jelenleg én vagyok a Roma edzője. 2005 óta vagyok a csapatnál és az új tulajdonosok kiálltak mellettem. Én boldog leszek akkor is, ha újra felkérnek, hogy dolgozzak a klubnak, de ha nem, az sem lesz gond. Bármilyen döntés is szülessen, előbb fogom megtudni, mint bárki más."

Sokan úgy vélik, hogy a Roma már megtalálta Andreazzoli utódát, azonban bizonyos vélemények szerint a kupadöntő eredménye is befolyásolhatja a jövőjét.

"Erre a kérdésre nem válaszolhatok most. Szerintem érdemes összességében értékelni a dolgokat, nem pedig néhány meccs alapján. A vezetés megmutatta, hogy érti a dolgát és megfontolt döntéseket hoznak. Nyilvánvaló, hogy beszélnek majd velem ha megszületik a döntésük."

"30 éve vagyok a szakmában és minden elképzelhető posztot betöltöttem már. Most is nyitott vagyok bármilyen munkára, mert nem hiszem, hogy lenne a futballnak olyan területe, ahol ne állnám meg a helyem."

"Kit választanék Allegri és Mazzari közül? Én inkább mindkettőt, nehogy rosszul döntsek." 


forrás: asroma.hu