Recent comments

Friss Hírek

Andreazzoli: Nem sikerült megmutatnunk az igazi tudásunk

Andreazzoli szerint a Roma nem kapott meg egy tizenegyest a Milan elleni bajnokin, valamint kijelentette, a jövője teljesen világos a klubnál.


"Sajnos a csapatban most nem volt annyi, hogy legyőzzük a Milánt, a második félidőben szenvedett a csapat és a legfontosabb pillanatokban nem sikerült megmutatnunk az igazi tudásunk."- kezdte Andreazzoli.

A Roma a második félidőt végig emberelőnyben játszotta, miután Muntari az első félidő vége előtt piros lapot kapott, majd a második félidő hosszabbításában Francesco Totti is idő előtt mehetett zuhanyozni a Mexesszel szemben elkövetett könyöklésért kapott piros lap miatt.

"Totti és Mexes barátok, szerintem Francesco nem is tudta, hogy ki van mögötte. Két-három alkalommal is megráncigálták hátulról és végül elvesztette a fejét. Kár Muntari kiállításáért is, mert mindannyiunknak jobb lett volna, ha teljes létszám ellen játszhattunk volna, mert a Lazio elleni kupadöntő előtt ez egy igazi teszt lehetett volna."

"Nem láttam a Kevin Constant féle esetet, de a játékosaim szerint egyértelmű tizenegyes volt. Az eset nagyon közel volt a gólbíróhoz, neki látnia kellett mi történt."

Andreazzoli februárban vette át a csapat irányítását Zeman távozását követően, de egyelőre nem tudni, hogy jövőre is ő marad-e a Roma edzője.

"Az én jövőm teljesen világos. A klub megkért arra, hogy irányítsam a csapatot a szezon hátralevő részében és én megtettem. Most szeretnénk a kupadöntővel teljessé tenni a szezont, aztán a klub vezetősége eldönti, hogyan legyen tovább." 


forrás: asroma.hu