Recent comments

Friss Hírek

Nem vagyok ikon

Francesco Totti nemsokára a 40. születésnapját ünnepelheti, ezzel pedig az egyik leghosszabb karriert tudhatja magáénak egyetlen Serie A-s csapatnál. 


Hiába számít legendának, a rómaiak 10-ese szerényen nyilatkozott. 

“Nekünk Rómaiaknak különösen nagy a kötődésünk a városhoz és a színeinkhez. Nem nevezném magam ikonnak, csak egy római polgárnak, aki végtelenül szereti ezt a várost.”-mondta Totti az SI.com-nak.

“Ha elmentem volna, talán több érem fűződne a nevemhez, és biztosan lenne néhány BL-elődöntő és döntő lenne a hátam mögött.”

“De hatalmas büszkeséggel tölt el, hogy ennyi éven át viselem már a Roma mezét, tudván, hogy mindent megadtam ennek a csapatnak. De Rossi és én megnyertük a Világbajnokságot, Roma-játékosként pedig szereztünk néhány trófeáit itt is. És ki tudja, bővül-e a lista.”

“Nem mondanám, hogy a trófeák megnyerése ‘kötelesség’ és szerintem Daniele sem látja így. Inkább egy küldetésnek fogom fel, amit mindketten szenvedéllyel, és felelősségteljesen teljesítettünk.”

A kapitány arra is kitért, hiába szerelme az Örök Város, nem sok időt tud békésen eltölteni benne:

“Mindig is mondtam, jó lenne, ha sétálhatnék egyet a városban úgy, hogy senki sem vesz észre, de legutóbb is elszabadult a pokol, mikor ott jártam. Ettől függetlenül persze nem érzem ezt fullasztónak. Egyszerűen imádom a város utcáit, a szobrokat és az egész környéket.”-tette hozzá mosolyogva a Roma vezére.

Totti egyébként, amennyiben szerepet kap ma este Spalletti mestertől, 58. alkalommal játszik Bl-mérkőzést; a Capitano ezeken a találkozókon összesen 17 gólig jutott, legutóbb a City elleni csoportmeccsen szerzett -pontot érő – találatot, 2014 szeptemberében.