Recent comments

Friss Hírek

A csapat készen áll

Ma este 20.45-kor útjára indul a labda Veronában a Stadio Bentegodiban és megkezdődik az Inter számára is a 2016/17-es idény. 



Ez a találkozó lesz az új tréner Frank de Boer hivatalos bemutatkozása tétmérkőzésen melyet várakozásokkal telten és kíváncsian várunk, még akkor is ha tudjuk, hogy a holland nem sok időt töltött el eddig a keret tagjaival. Minden bizonnyal a Celtic ellen látott 4-3-3-as alapfelállást fogja választani az edző és persze van pár kérdőjel a kezdő tekintetében, de ha nem történik nagy meglepetés akkor a Miranda-Ranocchia duó kezd majd hátul középen (Murillo egy meccses tavalyi eltiltását tölti ma) illetve debütálhat a Serie A-ban Banega is. 

A tegnapi sajtótájékoztatón de Boer nagyon lelkes és bizakodó volt.

 „Nagyon várom már a debütálást a Chievo ellen. A legfontosabb amit kérek majd a játékosoktól, hogy adjanak bele mindent és harcoljanak a pályán magukért illetve egymásért is. Mindannyian várjuk már a kezdést és egyáltalán nem aggódok amiatt, hogy kevés idő állt a rendelkezésemre a felkészülés folyamán. Bizakodó vagyok, mert a csapat készen áll. Az elmúlt napokban alaposan felkészültem a játékosaimból és látom, hogy ezzel a kerettel sok mindent el lehet majd érni. Azt ugyan nem tudom, hogy a komoly  sikerek idén vagy esetleg a következő szezonban jönnek majd, meglátjuk majd. Az eddigi hozzáállással és mentalitással elégedett vagyok és megpróbálom majd a csapat arculatát a meglévő állományhoz kialakítani. Azt szeretném, hogy szórakoztató focit játszunk, de persze reális is vagyok tudom, hogy ez nem megy máról holnapra – sokat kell majd dolgozzunk az edzéseken. A végén pedig úgyis csak az eredmények fognak majd minősíteni…”
Az újságírók ezután a mercatoval kapcsolatosan kérdezték. „Joao Mario és Sissoko is beleférnek az elképzeléseimbe, jó lenne itt tudni őket a csapatban. Több fronton kell helyt álljunk idén, ehhez pedig minél több minőségi játékosra lesz szükség. A középpályán látok még hiányokat ide több típusú játékos kellene, hogy adott esetben váltani lehessen a játékon. Brozovic? Nagyszerű focista, de a sorsa egyelőre kérdőjeles, jó lenne ha maradna, de az átigazolási politika nem hozzám tartozik. Nekem most azzal kell foglalkozzak, hogy felkészüljünk a Chievo ellen.”

Végül azzal kapcsolatban kérdezték, hogy kért-e tanácsot az Interrel kapcsolatosan és ha igen akkor kiktől. 

„Mourinhoval ugyan nem beszéltem, de Winter és Seedorf elmondták nekem az itteni tapasztalataikat. De nekem nem is ezzel kell foglalkozzak, hiszen az Inter engem hozott ide, így tehát saját magam legjobbját kell majd nyújtanom.”

forrás: internazionale.hu