Recent comments

Friss Hírek

Fizikálisan még nem vagyunk a topon

Kínos vereséggel kezdte az új szezont az Inter: a kék-fekete alakulat a Chievo otthonában szenvedett 2-0-s vereséget. 


A találkozó után a nemrég kinevezett holland tréner, Frank de Boer érthetően nem volt elégedett az eredménnyel. 

“Csalódottak vagyunk, hiszen egyikünk sem ilyen kezdésre számított. Talán a fizikális állapot lehetett a fő gond, nem vagyunk még tökéletesek ilyen téren, de van egy újabb hetünk, hogy fejlesszünk a csapat erőnlétén és a labda nélküli játékon.”

“Azért választottam ezt a felállást, mert azt gondoltam, hogy megadja majd nekünk a lehetőséget, hogy egy emberünk szabadon legyen, és segít számbeli fölényt kialakítani a Chievo ellen.” – indokolta meg de Boer a 4-2-3-1-es hadrendet. “Candrevát is azért választottam be a kezdőbe, mert bíztam benne, hogy otthon érzi majd magát ebben a rendszerben, hiszen Olaszországgal korábban már többször is játszott ilyen felállásban.”

“Az új érkezőkről azt mondhatom, hogy egy hosszú felkészülés van mögöttük, és még a barátságos meccseken is 90 perceket játszottak. Kockázatot vállaltam a szerepeltetésükkel, de Medelével is, most viszont esz időnk javítani. A játékon csak egy módon lehet javítani: ha meccseket játszunk, erre pedig most sajnos csak a tétmeccsek állnak rendelkezésre, ami megnehezíti a dolgunkat. Ugyanakkor nem hibáztathatom a korábbi edzőt: valójában talán teljesen normális, hogy ilyen felkészülési túrák után néhány játékos lába még nem bírja a 90 percet.”

Az Inter 28-án, vasárnap a Palermo elleni hazai bajnokin javíthat majd a tegnapi vereség után.

forrás: azzurri.co.hu