Recent comments

Friss Hírek

Higuaín hazudik, vagy remek színész!

Terjedelmes válaszlevelet tett ki a Napoli honlapjára a klub elnöke, miután Gonzalo Higuaín őt nevezte meg az egyik fő oknak távozása kapcsán.


Aurelio De Laurentiist finoman szólva is felingerelte Higuaín.

Az argentin csatár arról beszélt a Juventusba igazolásakor, hogy a Napoli tulajdonosa egyike volt a fő okoknak, amiért távozni akart. Nápoly hazafias polgára azonban nem hagyta magát és terjedelmes közleményt írt a klub honlapján.

- Elolvastam Gonzalo Higuaín nyilatkozatát a sajtótájékoztatójáról és szeretnék kommentárt fűzni ahhoz, hogy a Juventust egy nagy családnak tekinti a futballista és én vagyok a fő oka annak, hogy távozni akart.

Sokáig gondolkoztam, hogy egyáltalán választ érdemel-e ez a kijelentés, hiszen mindenki ismeri az igazságot. Végül úgy döntöttem, jobb, ha elmondom a véleményemet, hátha a jövőben elfelejtik. 

Íme a válaszom.

1) Amennyiben Gonzalo Higuaín urat zavarta a jelenlétem, akkor nagyon sok évig tartott, mire rájött, ellenkező esetben hazudik, vagy remek színész. A legutóbbit nem tartom valószínűnek, mivel találkoztam már színészekkel.

2) Sok időt töltöttünk együtt, különösen az utóbbi időben. Például egy egész napot töltöttünk Rómában a Fegyelmi Bizottságnál április 15-én, hogy a négymérkőzéses eltiltás mérsékelését kérjük az olasz bajnoki címért folyó verseny kellős közepén. Biztosíthatok mindenkit, hogy Gonzalo nem mutatta semmi jelét annak, hogy zavarná a jelenlétem, ezt a körülöttünk tartózkodó emberek tanusíthatják.

3) Mi a francért nem mutatta semmi jelét az ügynöke annak, hogy szeretnék megújítani a futballista szerződését, amikor az elmúlt napokban találkoztunk? Ha nem levegőnek néztek volna, nem ültünk volna órákig pénzekről, nagyon komoly összegekről tárgyalva, nyitottan és megértően.

4) Nem kínos az ügynökének azt mondani, hogy a csapat, amelynek színeiben 38 gólt rúgott nem volt versenyképes? Nem kínos, hogy azt mondja, Gonzalo csapattársai szarok, miközben a Napoli teremtette az előző bajnokságban a legtöbb gólhelyzetet - amely nélkül a csatár nem szerezhetett volna ennyi gólt?
5) Az, hogy az én hibám az ő eligazolása óriási tiszteletlenség velem és minden nápolyival szemben! Ha Higuaín olvasott volna Nápoly történelméről tudná, hogy ez volt az egyetlen olyan város, amely megszabadult a náciktól, még azelőtt, hogy az amerikaiak megérkeztek volna, hogy felszabadítsák. Elárulhatod ezeket az embereket, ha elég szégyentelen vagy, de nem dobálhatod rájuk a szart!

forrás: goal.com