Recent comments

Friss Hírek

Amauri: Ha gólt szerzek, megfogom ünnepelni


Amauri kijelentette, amennyiben gólt szerez a Fiorentina színeiben a Juventus ellen, ünnepelni fogja találatát. Az olasz-brazil futballista szomorúan hagyta el az Öreg Hölgyet a téli átigazolási időszakban.
„Ha gólt szerzek, akkor megteszem a tiszteletkörömet.”, mondta Amauri a Gazzetta dello Sport-nak adott interjújában.
Amauri, pármai kölcsönjátékát követően, visszatért nyáron a Juventushoz, habár egyetlen percet sem játszott a Bianconeriben, miután nem volt hajlandó elhagyni a klubot. Ő azonban nem Antonio Contét hibáztatja emiatt.
„Kétszer is beszéltem Contéval és ő sohasem mondta azt nekem, hogy nem szerepelek a terveiben. Közölte, hogy más játékosok vannak előttem, ugyanakkor elismerte képességeimet és úgy tűnt, hogy velem is számolhat. Nyugodt voltam, ám végül nem számított rám. Távoztam, mert így határozott a klub.”
juventushungary.hu