Recent comments

Friss Hírek

Paulinho: Megtiszteltetés a Milan érdeklődése

Paulinho, a Corinthians játékosa  számára megtiszteltetés, hogy szeretné leigazolni a Milan vezetősége. 



A 23 éves középpályás jelenleg a brazil élvonalban szereplő Corinthians csapatánál játszik, és jó teljesítményének köszönhetően több európai klub is érdeklődik iránta. Olaszországból többek között az AC Milan és az Udinese is. “Minden nap keményen edzek, hogy a lehető legjobb teljesítményt nyújtsam. Hiszek abban, hogy egyszer az európai labdarúgásban is szerepelhetek. Azonban eddig egy klub sem nyújtott be hivatalos ajánlatot a vezetőség felé” - mondta Paulinho, akinek szerződése 2014-ben jár le.  “Az elmúlt idény végén sem kaptunk ajánlatot más csapatoktól, így természetesen úgy döntöttem, hogy maradok és tovább erősítem a Corinthianst.”
Paulinho elismerte, megtiszteltetésnek érzi hogy érdeklődnek iránta a rossonerik. “A Milan érdeklődése nagyon boldoggá tesz. Köszönöm a csapattársaimnak és a Corinthians vezetőségének, akik mindig bíztak bennem, és mindenben támogattak engem amikor ide igazoltam. Engem főképp ez motivál, hogy napról-napra  jobb legyek” – fejezte be.
Paulinho 2011-ben 35 mérkőzésen 8-szor volt eredményes, az idei évben két gólnál jár.
acmilan.hu