Recent comments

Friss Hírek

De Rossi: Szeretném sérülésmentesen befejezni a szezont

A játékossal a Corriere della Sera-ban jelent meg egy hosszabb interjú, melyben jelenlegi sérülésével kapcsolatban is beszél.

"Ez az egész kicsit több, mint kellemetlenség, de nem is sérülés, csak fájdalom. Panaszkodom, de mindent megteszek, hogy ott lehessek szombaton a pályán. Csütörtökig pesszimista voltam, akkor azt mondtam volna, hogy nem játszom, majd pénteken már a kispad volt a reális és szombaton már azt mondom, hogy játszom. Sosem tudom elfogadni, ha ki kell hagynom egy meccset."- mondta De Rossi.

Szeretnék minden meccsen végig pályán lenni és ha sérülés miatt ki kell hagyjak egyet, akkor az maga a kín számomra. Ha szabin vagyok azt számolom, hogy még hány nap van hátra. Sok játékostól hallottam már, hogy abba kellene hagynom és csak a pénzt számolni és először én is ezt gondoltam és aztán láttam, hogy mind meggondolta magát és én is. Olyat is ismerek, aki nem csak mondta, de így is tett - Hide Nakata.

De Rossitól azt is megkérdezték, hogy elvállalna-e egy vezetői posztot a klub menedzsmentjében a visszavonulását követően.

"Nem tudom. Egyszer azt mondtam, hogy soha. Egy edző ha kikap, akkor ő a legmagányosabb ember a földön. Ezt a milliőt is meg kell tanulni, ha nem vagy benne, akkor sosem tudod meg milyen."

De Rossi mindössze 22 évesen lett világbajnok Olaszországgal 2006-ban.

"Felejthetetlen élmény volt megnyerni a VB-t, bár én nem olasz szurkolónak születtem, hanem Roma szurkolónak. Gyerekként a bajnoki címről álmodoztam és akkor úgy tűnt, hogy ez lehetséges, aztán VB-t már nyertem, de a bajnoki cím még nem jött össze."

"Nekem tetszik Luis Enrique stílusa. Még Pep Guardiola mesélt erről, amikor itt játszott és én annak ellenére prólálok így játszani, hogy a Barcelonával történő összehasonlítás megöl mindent, mert az a csapat túl erős. De ha nem próbálod, akkor sosem tudod meg, hogy sikerülne-e."

De Rossi az Atalanta elleni meccs előtt kisebb késésért kapott büntetést a vezetőségtől azzal, hogy száműzték a lelátóra Bergámóban.

"Vannak szabályok, amiket tisztelni kell. Hogy ezek túl szigorúak? Lehet, de a tényeken ez nem változtat. Ezt Bergámóban is tudtam és az Atalanta ellen Totti hiányzása miatt én lettem volna a kapitány." 



asroma.hu