Recent comments

Friss Hírek

Stekelenburg: Ibra még mindig a világ egyik legjobbja

A Roma holland kapusának nincs kétsége afelől, hogy a kapura Zlatan Ibrahimovic lesz a legveszélyesebb holnap a Milan-Roma bajnokin.

"Ibra nagyon erős és mindig sok gólt szerez. Neves klubokkal ért már el európai szinten kiemelkedő eredményeket és szerintem ő a világ egyik legjobb játékosa most."- jelentette ki a válogatott kapus.

"Sokan mondják, hogy Európában nem alkot kiemelkedőt csak a bajnokságban, de szerintem ez nm így van és nem értem azokat, akik ezt állítják. Ha tehetném, akkor mindig elérném, hogy az én csapatomban szerepeljen."

A Roma nyáron komoly változásokon ment keresztül és a teljesen kiszámíthatatlan teljesítmény ellenére továbbra is esélyes a harmadik hely elérésére.

"Mi mindig győzelemre játszunk. Luis Enrique játékstílusa hasonlit kicsit a holland stílushoz, ezért nekem nagyon tetszik és ez is az egyik oka annak, hogy itt vagyok. Azt is lehet látni, hogy a kezdeti bizonytalanságok után elindultunk előre, de nagyon sok új játékosunk volt, akiknek be kellett illeszkedniük. Luis Enrique egy megszállot és én kedvelem őt." 



asroma.hu