Recent comments

Friss Hírek

Totti: Egyszerűen képtelen voltam rálőni

A Roma csatára elmondta, hogy a Milan elleni hatalmas helyzeténél fájdalmat érzett a lábában és ez is az oka annak, hogy kimaradt a helyzet.

Totti nem sokkal a félidőt követően került ordító helyzetbe és könnyen megduplázhatta volna a fővárosi csapat előnyét, azonban nem sikerült Abbiati eszén túljárnia.

"Az első gondolatom az volt, hogy átemelem, de pár lépés után már eszembe jutott a cselezés és a lövés lehetősége is."- magyarázta Totti az Il Messaggero-nak.

"Az oka a döntésemnek nagyon egyszerű, mert fájdalmat éreztem a combomban, ezért egyszerűen képtelen voltam rálőni. Ezért választottam a másik megoldást. Féltem attól, hogy megsérülök és hosszabb kihagyás vár majd megint rám."- fűzte hozzá Totti.

Tottit végül 10 percel a kiamardt helyzete után lecserélte Luis Enrique.  



asroma.hu