Recent comments

Friss Hírek

Jedvaj: Szeretném meghálálni a bizalmat

A Roma fiatal szerzeménye nagyon örül annak, hogy a fővárosi csapathoz igazolt, ahol szeretne sikereket elérni, trófeákat nyerni.

 
A Dinamo Zagrebnél eltöltött időszak után július 10-én csatlakozott a Romához a 17 éves játékos, akit hétfőn mutattak be a közönségnek.

"Nagyon örülök neki, hogy egy ilyen neves klubhoz igazoltam. Szeretném a belém vetett hitet meghálálni és nagyon sok trófeát nyerni a csapattal, továbbá a célom az, hogy a tudásom maximumát nyújtva hozzásegítsem a Romát ahhoz, hogy újra európai élcsapat legyen."- nyilatkozta Jedvaj.

A játékos a 33-as mezt fogja viselni, habár ő a 16-ost szerette volna választani, de az már foglalt volt.

"A 16-os mezt szerettem volna választani, de az már De Rossié. Ezzel a számmal mutatkoztam be a Dinamóban. Végül azért választottam a 33-as mezt, mert ezt is nagyon szeretem és Thiago Silva is ebben játszik." 


forrás: asroma.hu