Recent comments

Friss Hírek

Bologna: Diamanti nem goldol a távozásra

A Bologna 30 éves középpályása iránt a Juventus és a Milan is élénk érdeklődést mutatott, ám egyre inkább úgy fest a helyzet, Alessandro Diamantinak esze ágában sincsen feladni a megbecsült és biztos helyét a bizonytalanért, így a klubja után maga a játékos is a maradás mellett áll.  



„A közelmúltban olvastam sok kitalált történetet a jövőmmel kapcsolatosan… Ráleltem egy fantasztikus közösségre, ezért is beszéltem meg a családommal, hogy pár nappal előbb visszatérek a nyaralásból, mert azt akarom, hogy 100%-os állapotban várjam a szezonrajtot. Én vagyok a vezetője és a kapitánya a Bolognának, így nekem kell a legjobb formában lennem.” – vélekedett a saját helyzetéről Diamanti, aki ezzel jó eséllyel le is zárta az átigazolásáról szóló találgatásokat.

forrás: azzurri.co.hu