Recent comments

Friss Hírek

Strootman: 100%-os teljesítményt fogok nyújtani

A Roma holland középpályása a 6-os mezt fogja viselni és elmondta azt is, miért választotta sok más kérő helyett a Romát.

 
A játékos azt követően kapta meg a 6-os mezt, miután egyeztetett Aldairral, akinek a visszavonulása után a klub visszavonultatta a 6-os mezt is.

"Igen igaz, voltak más ajánlataim is, azonban azért választottam a Romát, mert ez egy remek klub a világ elitben."- kezdte a 23 éves játékos.

"Beszéltem Rudi Garciával is, aki nagyon fontos számomra, majd figyelembe véve mindent könnyen a Roma mellett döntöttem. A középpálya bármely részén képes vagyok játszani, hiszen nem csak védekező, de támadó szellemű is vagyok. Szeretek ott segíteni, ahol a legnagyobb szükség van rám."

"Daniele De Rossival még nem beszéltem, de számomra hatalmas megtiszteltetés lesz egy ilyen remek játékos mellett játszani. Remélem, hogy marad és akkor lesz arra lehetőség, hogy együtt szerepeljünk."

"A győzelem mindig a legfontosabb cél és ez most különösen fontos kihívás lesz két elég nehézre sikerült év után, de én a maximumot nyújtom majd."

"Nagyon jól tudom, hogy a Roma sokat fizetett értem, de ez nem fogja befolyásolni a játékomat."- válaszolt Strootman arra a kérdésre, hogy nehezedik-e rá bármilyen nyomás emiatt.

"Mihamarabb megtanulok olaszul és remélem, hogy sikerül megfelelnem az elvárásoknak. Készen állok arra is, hogy megbirkózzak a rám nehezedő nyomással. Tudom, hogy a Serie nem egy könnyű bajnokság, de győzni jöttem és az új edzővel új lelkesedés is érkezett."

Strootman elárulta, mielőtt a Romához igazolt, kikérte a Roma volt holland kapusának, Maarten Stekelenburg véleményét.

"Nagyon izgalmas a holland bajnokságból a Serie A-ba igazolni. Beszéltem telefonon Maartennel és elmondta, hogy a Roma egy hatalmas klub, ahol a szurkolók hihetetlenül imádják a csapatot. Nagyok az elvárások is, de szerintem ez segít a játékosoknak abban, hogy még jobbak legyenek. Hollandiában nem szoktunk hozzá ahhoz, hogy a repülőteren ezrek várnak. Nem is számítottam ilyen meleg fogadtatásra. Megígérem a szurkolóknak, hogy 100%-os teljesítményt fogok nyújtani a csapatért, mert úgy vélem, sokkal többet ér, ha a pályán mutatott teljesítmény beszél helyettünk." 


forrás: asroma.hu