Recent comments

Friss Hírek

Milan: Antonini bízik Gallianiban

A Milannews Luca Antoninivel készített a milanellói felkészülés alatt egy kis interjút.


 - Először is, hogy telnek a napok Milanellóban?
 
- Keményen edzünk, úgy gondolom, hogy az edzőnk elégedett az eddigi munkával.

- Allegri változtatott valamit a felkészülésen, hogy elkerüljétek a tavalyihoz hasonló kezdést?

- Apróbb változások történtek, azonban mindig arra törekszünk, hogy a kemény munkával a lehető legjobban indítsunk a bajnokságban. Jelenleg teljes erőnkkel a Bajnokok Ligája selejtezőjére készülünk.

- Te lettél a csapat egyik veteránja az elmúlt időszakban történő távozások miatt, úgy hallottuk, hogy szárnyaid alá vetted a fiatalokat.

- Nemcsak én. A fiatalok nagyon gyorsan fejlődnek, de még így is sokat akarnak tanulni. Mi mögöttük állunk, ha akadályba ütköznének. Szeretek velük lenni, mert ezáltal én is átveszem az ő mentalitásukat. Én is ugyanezt csináltam még gyerek koromban, mint ők. Most én vagyok az egyik legidősebb, így segítenem kell nekik amiben tudok.

- Mik a céljaid a következő szezonra?

- Egyelőre a lehető legkeményebben szeretnék dolgozni. Az elmúlt szezonban keveset játszottam, remélem, hogy idén több szerepet kapok, fontos számomra a folytonosság. Viszont tisztában vagyok azzal, hogy sok remek szélsővédő van a csapatban, nem könnyű bekerülni a kezdőbe.

- Vannak pletykák: sokat beszélnek Ranieriről és a Monacóról. Tudsz valami hírrel szolgálni?

- Az újságokban és az interneten rengeteg átigazolási pletykát lehet olvasni, de ez normális, hiszen ebben a szakaszban vagyunk. Természetesen jó dolog, ha híres csapatokkal boronálnak össze, de egy ember van, aki ezekkel foglalkozik, ő pedig az ügynököm, Pastorello.

- Vannak ajánlataid Olaszországon belülről?

 - Egyszer beszéltem a menedzseremmel eddig, teljesen megbízom benne. Én nem gondolok az átigazolásokra, ha lesz valami fontos és komoly ajánlat ő úgyis szólni fog és közösen megbeszéljük.

 - A piac még nyitva van, de a mostani állás szerint hova raknád a Milant a tabellán?
 
- A Milanban mindig megvolt a győzelem iránti ambíció. Ez sosem fog eltűnni. Több csapat is komoly játékosokkal erősített, mint például a Juventus, a Fiorentina és úgy látom, hogy a Napoli is. Azonban bízom Gallianiban, ha ő elhatározza, hogy megerősíti a csapatot, akkor azzal nem is lesz probléma. De ha úgy gondolná, hogy így is jók vagyunk, akkor is bíznék benne.

-Sok mindent megéltél Rossoneriként, de mégis melyik a legszebb emléked?

- Talán önmagában a Milan mez. Ez a legnagyobb öröm ami érhetett. Az, hogy a klub utánpótlás csapatától az első csapatig viselhettem ezt a mezt nagyon mély érzéseket hagyott bennem. A karrierem legnagyobb sikere és büszkesége. Megtapasztalhattam a Milan-érzés összes részletét, szurkolóként, kissrácként aki az utánpótlásban nevelkedik illetve profi labdarúgóként is.

forrás: acmilan.hu