Recent comments

Friss Hírek

Rossi: Abbahagyom

Egy újabb ikonnal lesz szegényebb a Serie A: a Genoa csapatkapitánya, Marco Rossi bejelentette, hogy felhagy az aktív labdarúgással.



A 35 éves játékos 10 éve szolgálta a Genoát, a csapattal megjárta a másodosztályt is. Az utóbbi időben egyre több sérülés súlytotta, ez is közrejátszott abban, hogy meghozza döntését.

" Megállok, abbahagyom a játékot. Nehéz időszak, de így döntöttem. Megbolondultam ezért a mezért, és úgy döntöttem, hogy nem venném fel más csapat szerelését. Három ajánlatom is volt, de el sem gondolkoztam rajtuk, mert csak egy válasz volt: nem. Ha másképp cselekedtem volna, akkor azokat az embereket árultam volna el, akik mindig mellettem álltak: a genovaiakat." - indokolta döntését a Griffek kapitánya.

A hírek szerint Marco Rossi nem távolodik el a Genoától, és a klub vezetőségében kap majd állást.

forrás: azzurri.co.hu