Recent comments

Friss Hírek

Roma: Osvaldo maradni akar


A távozásáról szóló pletykákra reagálva Pablo Daniel Osvaldo elmondta, hogy nem gondolkozik a klubváltáson, még sokáig szeretné a Romát erősíteni. 

Az argentin születésű olasz válogatott csatárt az elmúlt napokban a Milannal és a Fiorentinával is kapcsolatba hozták, miután felmerült, hogy megromlott a kapcsolata a fővárosi klub vezetőségével.

Osvaldo azonban tagadta mindezt a Sky Sport Italiának adott interjújában.

„Remélem maradhatok. Jól érzem magam a Románál. Soha nem mondtam, hogy távozni akartok és bízom benne, hogy még sokáig maradhatok.” mondta a csatár.

Lapértesülések szerint a csatár magára haragította a klubvezetőséget, miután betegségre hivatkozva kihagyta az amerikai téli edzőtábort.

„Nem történt semmi, amit tisztáznunk kellene klubbal. Egyszerűen megkérdezték, hogy vagyok. Ugyanis, amíg Argentínában voltam nem éreztem magam jól, lázas voltam.”

Osvaldot ezután Silvio Berlusconi nyilatkozatáról kérdezték, a Milan alelnöke ugyanis azt mondta a napokban, hogy a csatár már túl idős a megfiatalított Milanba.

„Nyilván nem vagyok már fiatal, de a Milan ellen azért elég jól ment a játék!” mondta a 26 éves játékos „De ha Berlusconi mondja…”


olaszfoci.hu