Recent comments

Friss Hírek

Stekelenburg: Játszani akarok, nem a kispadon üldögélni



A szezon elején még Stekelenburg számított elsőszámú kapusnak a Románál, majd a sérüléséből felépülve nem tudta visszavenni a helyét az uruguayi Goicoecheától.


"A szerdai kupameccset megelőzően utoljára december 11-én az Atalanta ellen álltam a kapuban. Hat hete volt, ezzel nehéz megbirkózni."- nyilatkozta a holland kapus a Sport Promotion-nak.

"Sérült voltam és Goicoechea védett addig helyettem, de utána nem kerültem vissza a kapuba. Miért nem bízik már bennem Zeman? Nem tudom, sosem beszéltünk erről és nincs szerintem semmi, amit én tudnék a helyzet megváltoztatása érdekében."

"Azt gondoltam, hogy teljesen felesleges volt Goicoechea megvásárlása, hiszen Lobont már itt volt a keretben. Miért volt akkor szükség harmadik kapusra?"

"Én játszani akarok, nem a kispadon üldögélni."- fejezte be a csalódott kapus. 


forrás: asroma.hu