Recent comments

Friss Hírek

Zaccardo: Életem nagy lehetősége a Milan



Cristian Zaccardo, a Milan legújabb szerzeménye nagyon jól érzi magát új csapatában és készen áll a játékra. A hátvéd akár pályára is léphet vasárnap az Atalanta ellen.



“Mindenki boldog, mert ez életem lehetősége. Még soha nem játszottam ilyen kaliberű csapatban, mint a Milan. A telefonom az elmúlt napokban folyamatosan csörgött. Számomra most kezdődik a második fiatalkor. Rengeteg tapasztalattal és mérkőzéssel a hátam mögött, 31 évesen nagy lehetőséget kaptam a Milantól. 

Készen állok a játékra. Karácsonykor az volt a vágyam, hogy maradjak a Parmában, de januárban bejelentkezett értem a Milan, és elfogadtam az ajánlatukat. Szerdán fordult komolyra a dolog, és 24 órán belül megegyeztünk, majd megérkeztem Milánóba” – mondta Zaccardo a Milan Channel mikrofonjainak.

“Az olasz válogatottal megnyertem a világbajnokságot, majd a Wolfsburghoz szerződtem, ahol megnyertem a Bundesligát. Majd szerettem volna visszatérni hazámba, Olaszországba, és végül a Parmát választottam. Büszke vagyok arra, hogy a Milanban játszhatok.

A védelem közepén és a jobb oldalán is tudok játszani, valamint három vagy négy védős rendszerben is. Azt hiszem, hogy itt is középhátvédként fogok játszani, de ezt Allegri úr fogja eldönteni. Donadoni úr nagyon aprólékos edző. 

A Parmában nyomás nélkül játszhattam, de itt a Milanban minden más. Ha pályára lépünk, a győzelem az elfogadható. Itt nagyobb lesz a nyomás és a felelősség. Mezszámom? A 81-es számot választottam, mert ebben az évben születtem” – fejezte be.

Az olasz jobbhátvéd pályafutása során már megfordult a Bolognában, a Speziában, a Palermóban, a Wolfsburgban és a Parmában is. A legtöbb idényt. A legtöbb szezont a Bolognában töltötte.

Zaccardo akár már vasárnap, az Atalanta ellen is bemutatkozhat, mivel tagja Massimiliano Allegri 23 fős utazó keretének.

forrás:acmilan.hu