Recent comments

Friss Hírek

Milan: Allegri és egy születés anyakönyvi kivonat



Elég nagy port vert fel az, hogy Massimiliano Allegri David Beckham születési anyakönyvi kivonatával példálózott.

 Az AC Milan edzője, Massimiliano Allegri nem is nagyon rejti véka alá azon véleményét, hogy az általa irányított AC Milan számára nem jelentene túl nagy erősítést az angol David Beckham szerződtetése.


- Beckham harmadik alkalommal érkezne Milánóba, valóban kiváló játékos, sokan megsüvegelik ma is a világban, de számomra nem túl nagy erősítés – vallotta be Massimiliano allegri. – A múltban is ismertem, hiszen a korábbi két kölcsönadási szerződése idején is a Milannál dolgoztam, de őszintén szólva ha belepillantunk a születési anyakönyvi kivonatába, akkor azt látjuk, hogy már 37 éves. Az pedig nem kis kor.

Allegri úgy folytatta, tavaly nyáron éppen az angol játékoshoz hasonlóan idős játékosokat küldték el a Milan vezetői…

- Azt is hallottam már, hogy ágálok Kaká megszerzése ellen – folytatta Allegri. – Nos, a Real Madrid játékosa valóban klasszis, ráadásul jóval fiatalabb is Beckham-nél, de amikor Adriano Galliani alelnök kikérte a véleményemet, nem tudtam teljes mértékben lelkesedni a brazil középpályás Real Madridtól való megvásárlása iránt. De hát ebben nem én, hanem Silvio Berlusconi klubtulajdonos dönt majd.


forrás: Futballista.hu