Recent comments

Friss Hírek

Conte: Az én hibám, hogy gólt kaptunk


A Juventus vezetőedzője szerint csapata többet érdemelt az egy pontnál a Parma elleni bajnokin, amely után magára vállalta a felelősséget az ellenfél góljáért.

"Én kiabáltam be Vucinicnak, hogy mit csináljon, ő hallgatott rám, Paletta elvitte a labdát, Sansone pedig belőtte, így az én hibám volt, hogy gólt kaptunk" - mondta önkritikusan Antonio Conte a meccs után.

"Sajnálom, mert megérdemeltük volna a győzelmet. Erős, hazai pályán veretlen csapat ellen játszottunk, és megvolt a lehetőségünk, hogy elvigyük a három pontot.

Ha nem lett volna az a buta gól, arról beszélhetnénk, hogy a csapatom milyen magabiztos volt, és elhallgattatta Tardini közönségét" - sajnálkozott a vezetőedző.

Összességében tehát elégedett volt a szakember: "Végig irányítani akartuk a meccset, egy pillanatra sem dőltünk hátra. Irányítottunk, így pech, hogy két pontot elszórtunk. Ha a múlt héten mérgelődtem a Sampdoria elleni vereség után, akkor ma boldog lehetek a teljesítményünkkel."

A döntetlen után a Juventus előnye három pont a Lazio, illetve öt egység a Napoli előtt a bajnokságban.


hatharom.hu