Recent comments

Friss Hírek

Baldini: Guardiolával csak baráti beszélgetést folytattam



A Catania elleni vereséget követően Baldini kiállt Zeman mellett és kijelentette, Guardiolával csak baráti beszélgetést folytatott New Yorkban.

A Roma sorozatban második vereségét szenvedte el a bajnokságban és ezuttal De Rossi csak a kispadon kapott helyet.

"Nincs semmi tisztáznivaló De Rossival kapcsolatban. Az edző önállóan dönt és már kifejtette, hogy miért ezt választotta a középpályán."- mondta Baldini.

"De Rossi rendkívül fontos nekünk és nem az számít, hogy mennyit keres. Az első félidőben sok helyzetünk volt, de sajnos nem sikerült kihasználni azokat, majd a szünet után a sok elpuskázott helyzet miatt egyre nagyobb lett a nyomás rajtunk."

"Mattia Destro a pályafutása során most először került nagy csapathoz és emiatt hatalmas a nyomás rajta, de minden tehetsége megvan ahhoz, hogy kiváló játékos váljon belőle."

"Szerintem az egész csapat jól járt vele, de majd a szezon végén kiértékeljük a helyzetet és mindeki kiveszi a részét a felelősségből. Én leszek az első, hiszen én építettem ezt a csapatot."

Baldini nemrég New Yorkban találkozott Pep Guardiolával, melynek következtében azonnal megindultak a találgatások a lehetséges edzőváltásról.

"Zeman tudott a találkozásról, ami egyáltalán nem a fociról szólt. Megismerkedtem egy fantasztikus személlyel és szeretném ezt a kapcsolatot fenntartani. Munka miatt mentem New Yorkba és szerencsém volt, hogy jutott időre egy baráti beszélgetésre." 



asroma.hu