Recent comments

Friss Hírek

Milan: Nocerino az évszázad üzlete?


A játékos ügynöke szerint a középpályás megvétele volt az évszázad üzlete a Milan számára.
A 26 éves játékos a nyári átigazolási időszak legvégén csatlakozott a Milanhoz, mindössze 500.000 euróért cserébe.
Az azóta eltelt időben, karrierje legjobb szezonját produkálva, már 9 gólnál jár a bajnokságban és állandó, szinte kihagyhatatlan tagja a kezdőcsapatnak.
“Megnézve, hogy általában mennyi pénzébe kerül egy új középpályás szerződtetése egy nagy klubnak, Antonio leigazolása volt az évszázad üzlete.” – nyilatkozta Marco Sommella a TMW-nek.
“Nem vagyok meglepve, hogy Adriano Galliani volt az, aki megkötötte ezt a transzfert, hiszen ő az egyik legjobb ezen a téren. Ő pontosan tudta, hogy Nocerino nagy hasznára válhat a klubjának. Ismerve Nocerino képességeit, én számítottam arra, hogy jól teljesít majd Milánóban, de be kell valljam, a kilenc gól engem is meglep. Régebben is mondtam, hogy ő egy nagyon jó játékos, nem idén lett felfedezve. Ne felejtsük el, hogy már tagja volt az olasz válogatottnak is.”
Nocerino az idényt megelőzően összesen hatszor volt eredményes a legmagasabb osztályban. A fél millió euróért szerződtetett játékos jelenleg 9 milliót ér a transfermarkt.de oldal szerint.
acmilan.hu