Recent comments

Friss Hírek

Ibrahimovic: Hibáztam és ezért megbünhődtem


Zlatan Ibrahimovic elmondta, hogy hálával tartozik az AC Milan alelnökének Adriano Gallianinak, amiért az 2010 nyarán megszabadította a Barcelonától.
Első mérkőzésén hárommeccses eltiltása után a svéd klasszis mesterhármast ért el és a Rossoneri elhozta a három pontot a Palermo otthonából szombat este.
A mesterhármasnak köszönhetően Ibra holtversenyben az első helyen áll Antonio Di Nataléval a Serie A góllövőlistáján.
„Galliani megmondta a Barcelonának, hogy nem tér vissza Milánóba nélkülem.” olvasható a korábbi Juventus és Inter játékos nyilatkozata a klub hivatalos honlapján.
„Megbízott bennem, ezért nagyon sokkal tartozom neki. Nagyon kedvelem Gallianit és ez gondolom fordítva is igaz.”
Ibrahimovic elismerte, hogy még mindig csalódott, amiért nem játszhatott múlt héten a 1-1-es döntetlenre zárult Juventus elleni derbin, de most a kedd esti Arsenal elleni Bajnokok Ligája nyolcaddöntő visszavágójára próbál koncentrálni.
„Nagyon örülök, hogy végre lejárt a hárommeccses eltiltásom. Visszatértem, jól ment a játék nekem is és a csapatnak is.”
„Úgy játszottunk, ahogy előre megbeszéltük; folyamatosan veszélyt jelentettünk az ellenfél kapujára. Ez a második mesterhármasom Olaszországban, de hogy gólt szereztem, az csak a ráadás.”
„Sajnálom, hogy a Juve ellen nem játszhattam. Hibáztam és ezért megbűnhődtem. De a csapat nélkülem is jól szerepelt és győzelmet érdemeltek volna múlt szombaton is.”
„Azonban most egy újabb fontos mérkőzés következik, kedden reméljük meg tudjuk ismételni a mai teljesítményünket.”
Ibrahimovic 2009-ben igazolt a Barcelonába, azonban Pep Guardiolával való rossz viszonya miatt, nem tudott beilleszkedni a katalánoknál.
olaszfoci.hu