Recent comments

Friss Hírek

MILAN: Miért nem lett Kaká a PSG játékosa?

Ricardo Kaká, a Milan Channel mikrofonjának beszélt többek között a karrierjéről, a visszatéréséről, Balotelliről, El Shaarawyról és Mastourról.



 
“Pár alkalommal találkoztam Claudio Lippivel, amikor Amerikában játszottunk és mindig megkérdezte, hogy játszom-e még azzal a videojátékkal, amivel korábban együtt játszottunk. Sajnálom, hogy elhunyt. 

A visszatérésem? Mindig is sok volt a pletyka a jövőmet illetően, már többször is “eladtak” Törökországba, a Milanba és Brazíliába. Az egyetlen alkalom, amikor tényleg tárgyalások voltak, az 2013 januárjában volt, amikor a Milan szerződtette Mario Balotellit. Florentino Perez és Adriano Galliani nem tudott megegyezni pénzügyi problémák miatt” – mondta Kaká a Milan Channelnek.

“A 2003-as átigazolásom? Leonardo felhívott és azt mondta, hogy érdeklődnek irántam. Befejeztem a szezont a Sao Paulóval, majd a Milan megnyerte a Bajnokok Ligáját. Leonardo ismét felhívott és elmondta, hogy nehéz lesz a Milanhoz szerződni, mert két fantasztikus játékos, Manuel Rui Costa és Rivaldo is azon a poszton szerepelt a csapatban. Utána beválogattak a brazil válogatottba, ezek után pedig beszéltem Ariedo Braidával és Leonardóval. Felmerült annak a lehetősége, hogy kölcsönbe a PSG-hez kerüljek, de végül meggondolták magukat és egyenesen a Milanhoz igazoltam. Braida nagyon fontos szerepet töltött be abban, hogy ide kerülhettem”.

“Rui Costa? Nagyon őszinte volt velem és ő volt az egyik olyan játékos, aki a legtöbbet segített nekem. Sokat tanultam tőle, több tanácsot is adott nekem. 

A Bajnokok ligája döntője? Van néhány barátom az Atleticóban, de ennek ellenére a Realnak fogok szurkolni, hisz korábban már játszottam ott és Ancelotti megérdemli a sikert”.

“Casa Milan? Ma elmentem a klub főhadiszállására és odaadtam az Aranylabdámat, amit 2007-ben kaptam. Felejthetetlen számomra az a nap, amikor átvehettem a díjat. Az Aranylabda a klub múzeumában lesz és megtekinthetik a szurkolók. Egy ideig még ott lesz. A mai napig nagyszerű emlékeket örzök. Mindig is arról álmodtam, hogy egy európai nagy klubban játszhassak”.

“Az Atalanta elleni vereség? Elvesztettünk egy órási lehetőséget, hogy kvalifikáljuk magunkat az Európa ligába. A szezon első felében is túl sok pontot vesztettünk. A karrieremről? Itt töltöttem pályafutásom legszebb éveit. Mindig nagyszerű volt a kapcsolatom a klubbal és a szurkolókkal. Soha nem bántam meg, hogy visszatértem a Milanhoz. Sajnálom, hogy nincs lehetőségem arra, hogy ott legyen a világbajnokságon, de nem vagyok szomorú, mert minden tőlem telhetőt megtettem. Ebben a szezonban nagyon sokat játszottam, míg a Real Madridnál soha nem volt olyan, hogy egymás után három-négy mérkőzésen is a pályán legyek. 

A 2007-es esztendő? Nyernünk kellett a Bayern München ellen, és nem volt könnyű. A San Siróban is győznünk kellett a Manchester United ellen”.

Az én posztom? Azt hiszem, a két támadó mögött szeretek a legjobban játszani.  

A kedvenc gólom? A Manchester United elleni találatomat választom, hisz ez nagyon fontos volt. Nagyszerűen játszottunk. Örülök, hogy a fiatal játékosok példaképe lehetek. Amikor csatlakoztam a Milanhoz, nagyon sok bajnok volt a csapatban. Olyan játékosoktól tanultam, mint Paolo Maldini, Billy Costacurta, Andrij Shevchenko és Clarence Seedorf. Mindannyian fontosak voltak. Szeretném továbbadni a tapasztalataimat a fiataloknak. Meg kell érteniük, hogy mit jelent viselni a Milan mezét”.

“El Shaarawy? Ez a szezon nem az ő idénye volt, de most úgy látom, jól érzi magát. Remélhetőleg gólokat fog szerezni. Hachim Mastour? Ő technikailag nagyon jó, egy igazi tehetség. Türelmesnek kell lennünk Mastourral szemben.

Balotelli? Mario nagyon sokat komolyodott és ez neki és a csapatnak is fontos. Az utóbbi időben nagyon koncentráltnak látom. Mario új cipőjével sokat viccelődtünk. Majd meglátjuk, hogy elég bátor lesz-e ahhoz, hogy a mérkőzésen is viselje a cipőt” – fejezte be Ricky.

Kaká tavaly nyáron szerződött a Milanhoz és idén 36 mérkőzésen 9 gólt és 5 gólpasszt jegyzett. A brazil támadó-középpályás összesen 306 meccsen kapott szerepet a Milanban és 104-szer volt eredményes.

forrás: acmilan.hu